torek, 28. julij 2009

Veliki Kozjak



Fotografija je bila predstavljena v spletni galeriji e-fotografija, po izboru komisije dodana v rubriko "Izbor tedna", tam pa je po številu prejetih glasov zasedla 3. mesto.

Prav tako je bila fotografija poslana za morebitno objavo v reviji "Digitalna kamera" pod rubriko "Nepozabno", kjer pa je bila po oceni komisije ocenjena kot "Posnetek meseca" in nagrajena (revija "Digitalna kamera", št. 36, september-oktober 2009).

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

Odlična osvetlitev, kompozicija!
Me zanima kakšen čas si uporabil, kakšno zaslonko in ker filter si uporabil.

lp,
M

Anonimni pravi ...

Sem šel skozi tvoje fotografije in moram reči, kapo dol. Pri vsaki se vidi, da se potrudiš za motiv, kompozicijo, svetlobo. Sploh zadnje, ki jih slikaš s širokokotnikom, so čudovite. Malo mi dišijo po HDR tehniki, vendar ne povsem. Spoštovanje!

IggyPhoto pravi ...

Najprej obema iskrena hvala za obisk in komentar, oz. mnenje. Prav polaskan sem!

Miran: tole je delček exif-a:

Shooting Mode:Aperture-Priority AE
Tv( Shutter Speed ):13
Av( Aperture Value ):7.1
Metering Mode:Evaluative Metering
Exposure Compensation:-2/3
ISO Speed:100
Focal Length:10.0mm
Image Quality:RAW

Ker je v tem predelu tudi sredi belega dne (fotografirano je bilo ob 9:00 zjutraj) precej temno, nisem uporabil nobenega dodatnega ND filtra. Da pa sem dobil kolikor toliko spodobno osvetlitev, sem uporabil zunanjo bliskavico, jo usmeril v najtemnejše predele in sprožil nekaj bliskov.

zglavovnaravo: tudi sam sem že večkrat preletel tvoje fotografije in priznati moram, da so mi zelo všeč, mnoge od njih pa so, vsaj za moj okus, pravi fotografski presežek.
Širokokotnik ti res odpre novo dimenzijo fotografiranja, zato ga, kjer se mi zdi potrebno zaradi sporočilnosti fotke, s pridom uporabljam. Motiv, kader, kompozicija...saj veš, vedno bi bilo lahko bolje. Kar pa se svetlobe tiče priznam, da jo največkrat načrtno izbiram. Prav tako spremljam vremenske napovedi in če je napoved "jasno vreme", raje ostanem doma, saj se mi zdi, da dajo oblaki pri motivih, ki jih fotografiram, piko na i. Tako je bilo tudi danes. Napoved "sončno z zmerno oblačnostjo" me je ob treh zjutraj vrgla iz postelje, rezultat pa bo, če je le kakšna fotka uspela, viden na blogu do večera.
Imaš prav, nekatere fotografije so res narejene s pomočjo HDR tehnike.

Še enkrat hvala obema in lep pozdrav.

Igor

Anonimni pravi ...

Pohvala vedno godi, kajne? Pa še motiv je za naprej. Hvala nazaj za pohvale.
Mi je pa dober fotograf-prijatelj zadnjič dejal, da brez kritike tudi ni nobenega napredka. Sem se strinjal z njim, ampak potem sem mu pa dejal, da moraš biti za konstruktivno kritiko fotografije že kar odličen fotograf. Do tja pa je še dolga pot.

Gregor Krašnja pravi ...

Prebiram Digitalno kamero in vidim znano fotko. Čestitam za zmagovalno fotko, so izbrali tapravo :D

IggyPhoto pravi ...

Sem bil kar malo presenečen, pa vendar zelo vesel. Hvala za čestitke. Lep pozdrav, Igor