sobota, 1. januar 2011

Dilema



Prijatelj Samo je vedno poln energije ter novih in novih idej. Res je neverjeten in prav občudujem ga. Vedno znova me uspe navdušiti s kakšnim fotografskim bombončkom. Tokrat mi je "pokvaril" praznike s celim šopom fotografske literature, ki mi jo je prinesel. Verjetno ni potrebno dvakrat poudarjati dejstva, da se od knjig praktično nisem premaknil. Eden izmed segmentov mi je dal še posebej misliti in posledica tega je zgornja fotografija. In kaj me je tako razdvojilo? Ima takšna fotografija umetniško izrazno vrednost, ali vse skupaj izpade le kot poizkus iz obupa? Ne vem, meni deluje zanimivo, vedno pa bodo obstajali tako pristaši in zagovorniki, kot tudi skeptiki in nasprotniki določenih tehnik.

2 komentarja:

Samo Trebizan pravi ...

OK:)

Povej mi kolk visoka bo odškodnina, ker sem ti pokvaril novo leto:)

Kdo te je spravil v dilemo... kot vsi drugi ustvarjalci imaš pravico, da izdelku dodaš lasten pridih, svoje videnje in občutenje ter fotografijo nadgradiš v unikatno umetniško delo...

Zelo lepo in pohvalno... deluje precej močno, kar je verjetno posledica tega, da imaš rad zelo žive barve...

Kar tko naprej...

Grem fotkat... najverjetneje bom nekje na obali pri strunjanu s pogledom na piransko cerkev...

LP
Samo

Gregor Krašnja pravi ...

Da bi še meni nekdo takole pokvaril novo leto :)
Igor dobra obdelava, če ti nebi uspela, bi lahko rekel, da imaš pokvarjene praznike :)
Srečno v letu 2011!