sobota, 7. november 2009

Podobe Gačnika



Še ena fotografija iz te skrivnostne grape.

9 komentarjev:

Gregor Krašnja pravi ...

Tole mi moraš enkrat mal pokazat, kje se potepaš. Spet super fotka. Dolg čas in v pomoč ti je bil fleš, ali tokrat ne.

IggyPhoto pravi ...

Ni problema Grega, se bova enkrat res zmenila, itak ti dolgujem še celo gajbo piva ;-))
Dolg čas ja, fleš pa tokrat ne, saj ni velikih dinamičnih razponov...je v tej grapi skozi cel dal kar precej simpatična svetloba, saj so visoko nad vodo na gosto rastoča visoka drevesa.
Lep pozdrav, Igor

Lucis Ferre pravi ...

Super!!!
Ta je prav posebej dobra.
Sicer, tudi jaz se priporočam za kakšno potepanje (izmenjavo izkušenj) ...

Pa še jaz dam za gajbo :))

Lucis

Gregor Krašnja pravi ...

Če bo šlo takole naprej Igor, res ne vem če bomo kakšno opremo postavili in fotografirali :D

IggyPhoto pravi ...

Še dobro, da ne pijem alkohola...bom pa vozil, da ne bodo imeli modri preveč dela ;-)
Sicer bio se pa res lahko zmenili za kakšen šuting...zakaj pa ne?
Torej, z besedo na dan...
lp, igor

Lucis Ferre pravi ...

Igor,
zdi se mi, da najbolj obvladaš lokacije. Če poznaš kako zanimivo, ki jo tudi ti nisi poškljocal ali pa bi jo še enkrat sem jaz za ... Hm, izlet v neznano?
Mogoče bo za prvič dovolj če bo bolj spoznavna tura, mogoče naslednji vikend?
Lahko se dogovorimo tudi po mailu (moj je na blogu).

Lucis

IggyPhoto pravi ...

Če te prav razumem, ne ta, pač pa naslednji vikend? Bom videl, kako bom s časom in se ti zagotovo oglasim.
lp, igor

Samo Trebizan pravi ...

Fantastična fotka...

Gačnik:S... že dolgo se odpravljam, pa si nikonl ne vzamem časa, ampak... sigurno pride na vrsto:)

LP
Samo T.

Gregor Krašnja pravi ...

Igor za enkrat bomo pijačo pustili doma ( alkoholno) za ostalo ni problema.
Samo bo pa potrbno mal pohitet, kar se vremena tiče, vedno ujamem deževno čez vikend.

lp Gregor