sreda, 25. november 2009

Slap Veliki Šumik



Čeprav na fotografiji zgleda bolj kot potoček, je po dvajsetih minutah dokaj zahtevne hoje pogled na surovo moč 24 metrov visokega slapa prav veličasten.

6 komentarjev:

Lucis Ferre pravi ...

Iggy
pri tej fotki mi je všeč kot iz katerega si posnel slap. Skoraj vse fotke tega slapu so narejene od spredaj, od spodaj gor. Zato so si večina fotk podobne oz. nezanimive. Tvoja je drugačna.
Edino kar me moti so tiste smrekove vejice na levi spodnji strani fotke, ki tako silijo v tolmunček pod slapom. Ali jih nisi mogel umakniti? :)))

Lucis

Kristjan pravi ...

se podpišem pod zgorajn napisano :), edino še to, mene vejice ne motijo ;).

Lp, K

Samo Trebizan pravi ...

Res lepa fotka:)...
Se strinjam s predhodniki.

LP
Samo T.

Gregor Krašnja pravi ...

Ne bom bil malenkosten z vejicami. Meni teli slapovi vedno bolj všeč postajajo. Ti dajo občutek gibanja ;)

Lucis Ferre pravi ...

Šalo na stran. Besedi vejice in tolmunček sem uporabil v pomanjševalni obliki ker vem kako velik je slap. Tiste vejice so smrekovi hlodi in če vemo kako visoke so smreke potem si lahko predstavljamo kako visok je slap (ki na tej fotki res izgleda majhen). Sicer, nekateri med vami se boste mogoče spomnili nesreče ko sta se fant in punca želel slikati na vrhu slapa. Padla sta dol in če me spomin ne vara sta oba umrla. Enega od njiju so celo iskali nekaj dni.
Druga zanimivost je, da so nekoliko nižje korita potoka po katerih so nekoč spuščali les v dolino. Ja, prav take vejice, ki jih v današnjem času naloži mati narava, včasih pa jih je sekal človek sam. :)
Če bi ta posel laufal še danes potem bi lahko Iggy razen dobre fotke še lahko zaslužil za kakšen nov objektiv. Samo hlode bi porinil dol ... :)))
Lucis

IggyPhoto pravi ...

Lucis, hvala za obširno razlago. Vidim, da si poznavalec narave. Sem podobno zgodbo slišal tudi sam, ko so mi jagri, ki so bili tam, pavedali za lokacijo in neljubi pripetljaj. Se pa strinjam s tabo in dodajam, da so slovenski slapovi celo na uradni strani slapov dokaj nezanimivo predstavljeni. Prepričan sem, da bi marsikdo, vključno z mano, z veseljem odstopil nekaj svojih fotk za lepšo predstavčljenost slovenskih lepot. Ampak žal se mi gremo samo turizem, naredili pa ne bi nič za to.
Lep pozdrav, Igor