nedelja, 2. avgust 2009

Tkalca jama



Tkalca jama, tudi Zatočna jama, je vodna jama z vhodom na zahodni strani Rakovega Škocjana. Vanjo ponikne reka Rak, ki sodi v kraški povirni sistem porečja Ljubljanice. Jama je dobila ime po kapniških oblikah, v katerih so nekateri prepoznali tkalca, v delu Slava Vojvodine Kranjske jo je opisal tudi Valvasor. (vir besedila: wikipedia.org)

6 komentarjev:

Miha Slokan pravi ...

A si šel kaj dle po jami?

IggyPhoto pravi ...

Ne, nisem šel dlje. Pravzaprav sem se v Rakovem škocjanu ustavil samo spotoma in zelo na kratko. Moram pa enkrat poiskat točko s tistim manjšim kamnitim mostičkom čez strugo. Če veš kje je, bi ti bil hvaležen za odgovor.
Hvala za obisk.
Lp, Igor

Samo Trebizan pravi ...

Mali kamniti most.

Če si prišel do Tkalca jame po cesti, ki gre čez Veliki most, moraš pot nadaljevati po cesti še kak kilometer do dva, tam je lepo označen in hitro si pri njem.

LP

Samo T.

IggyPhoto pravi ...

Hvala Samo. Do Tkalca jame sem prišel z avtomobilom kar po glavni makadamski cesti. Pustil sem ga ob cesti in se spustil v jamo, od koder tudi ta posnetek. No, pa sem spet na začetku. Torej, mi lahko svetuješ, kako in kje od te točke naprej (upam, da misliva isti mostiček - fotko sem si sposodil iz neta: http://cupka.blog.siol.net/files/2009/06/dpp_0168.jpg)

Hvala in lep pozdrav. Igor

Lucis Ferre pravi ...

Če misliš na mostiček pod malim naravnim mostom potem priporočam, da ga obiščeš ko bo malo več vode. Kako je bilo pred kratkim lahko vidiš tule:

http://lucisf.blogspot.com/search/label/Narava%20in%20ljudje

Sicer, v hotelu na sredini doline dobiš priročen zemljevid.

ps
Všeč mi je zgornja fotka. Za več takih posnetkov priporočam peš turo po dolini Raka.

IggyPhoto pravi ...

Lucis Ferre, hvala za lepo razlago. Struga je bila v tistem času popolnoma prazna. Samo še vedno mi ni jasno, kako priti do tistega malega mostička?
Sem bil v hotelu, povprašal osebje, pa mi nihče ni znal povedati niti ene besede. Pa še zelo neprijazni so bili.
p.s.
sem si ogledal tvoje fotke; zanimive in lepe!

Lep pozdrav, Igor