ponedeljek, 24. avgust 2009

Velika korita Soče



Za to fotografijo je bil glavni »sokrivec« tudi Samo Trebižan (priporočam: http://navetrovihkrilih.blogspot.com), ki mi je natančno podal podatke o lokaciji tega motiva, za kar se mu s to objavo tudi najlepše zahvaljujem.

5 komentarjev:

Gregor Krašnja pravi ...

Korita soče, so me prav prevzela, ko sem jih prvič videl. Tudi sam imam podobno fotko, se je pa potrebno kar malo potrudit, da se spustiš po mokrih skalah do mesta fotografiranja.

IggyPhoto pravi ...

Tudi mene so korita prevzela. Imaš prav, kar nekaj akrobatskega rock´n´rolla je potrebno, da prideš do tja. Pa še potem previdnost, ker vse drsi. Škoda, ker sem imel zelo zahtevne pogoje za fotkanje, čeprav je sprva kazalo zelo dobro.
Lep pozdrav, Igor

Gregor Krašnja pravi ...

Na tem mestu sem bil meseca Februarja, ko je res fino drselo, sem pa že štodiral, kaj je bolje da pade v vodo, oprema ali jaz hehe.Na srečo je ostalo vse suho.

Samo Trebizan pravi ...

Kotiček, ki sem ga velikokrat poskusil ovekovečit, pa mi ni še prav uspelo, tako, da se kmalu spet vračam tja:)
Upam da si sedaj lažje našel dosto. :) LP
Samo T.

IggyPhoto pravi ...

Seveda, našel brez težav, kot bi se vsak dan sprehajal tam. Tudi sam nisem v celoti zadovoljen z nastalim, tako da se bom tudi jaz zagotovo še vrnil tja.
Lep pozdrav, Igor