nedelja, 9. avgust 2009

V naročju zgodnjega jutra


Fotografija je bila predstavljena v spletni galeriji e-fotografija, po izboru komisije dodana v rubriko "Izbor tedna", tam pa je po številu prejetih glasov zasedla 3. mesto.



Ob tej objavi se zahvaljujem Gregorju (priporočam: http://kreg-slo.blogspot.com) za nesebično podajanje informacij.

8 komentarjev:

Kristjan pravi ...

druga zmaga, res super

Gregor Krašnja pravi ...

Opa. Pa ti je le ratalo priti gor. Svetloba je res nora tako zgodej in vse meglice tam okoli. Koliko je pa bila ura, ko si prispel do vrha, mi smo bili zelooooo zgodni.

lp

IggyPhoto pravi ...

Hvala obema za obisk in mnenje.
Grega, res je, uspelo mi je najti lokacijo. Najprej sem se v soboto popoldan odpravil na ogled, v nedeljo pa sem s pomočjo svetilke lezel na hrib že ob petih zjutraj. Ni bilo tiste prave svetlobe, ki sem si jo želel, o meglicah pa ne duha, ne sluha. Žal. Bo pač treba ponoviti vajo. Kljub vsemu sem z rezultatom dokaj zadovoljen.
Lep pozdrav, Igor

Gregor Krašnja pravi ...

Zgleda da smo ujeli pravi trenutek.

Peter Žunič - PaMAX pravi ...

Lepoooooooooo!

Miha Robnik pravi ...

Čudovito!!

IggyPhoto pravi ...

Peter in Miha, hvala za obisk in mnenje tudi vama. lp, igor

Samo Trebizan pravi ...

Res lepo narejeno!